vineri, 22 ianuarie 2010

Un început poticnit

Am mai avut un blog. N-a fost chiar de neluat în seamă, având şi el, bietul, niscaiva vizitatori. Dar, mai ales în anul din urmă, trebuie să recunosc că l-am lăsat în paragină. N-am să explic aici de ce, deşi o oarecare dezamăgire voi fi produs printre cei ce aveau plăcerea să mă citească. Acestora nu-mi rămâne decât să le cer scuze.Totodată, o să mă străduiesc - o, nu-i o promisiune şi cu atât mai puţin un angajament! - să-l menţin pe acesta într-o stare ceva mai vioaie. În ce măsură voi reuşi, rămâne de văzut. În ce măsură va interesa el, aici chiar şi eu am o oarecare curiozitate.
Ce o să public pe noul blog? Păi, cam tot ce am publicat şi pe cel vechi, cel la care tot fac referire, deşi, mai mult ca sigur, puţini dintre noii eventuali cititori or fi făcut cunoştinţă cu acela. Bun. Deci, ce anume o să se găsească pe aici? Nişte scrieri literare, cel mai adesea fragmente din romanele mele, povestiri, articole, precum şi un soi de eseuri pe varii teme.
Ofertă bogată, ca atare, veniţi de vă plictisiţi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari pentru ideea de a va face blog. Un singur comentariu: in loc de scuze pentru un inceput 'poticnit' as fi preferat sa vad informatii despre lucrarile dvs., despre proiectele la care lucrari etc. Cititorii doresc poate mai putine informatii vagi si mai multe date concrete. Ce ati publicat in ultima vreme, unde va pot fi gasite cartile? Abia asta ar pputea starni curiozitatea. In plus, de unde sa stie lumea ca ati mai avut un blog si care va fi fost